نمونه رفع اشکال درسی


 در این پست سعی کردیم تا نمونه ای از رفع اشکال غیر حضوری رو به شما نشون بدیم.

 

* بعد از ثبت نام و شروع همکاری دانش اموز میتواند از طریق نرم افزار تلگرام سوالات رو به صورت تایپ شده ٬ عکس یا وویس بفرستد. دبیر نیز از همین سه طریق جواب های سوالات را خواهد داد.

* دبیر علاوه بر پاسخ دادن به سوالات ٬ در صورت نیاز بخش هایی از درس را با وویس یا عکس به دانش اموز «آموزش» می دهد. (در صورت نیاز به اموزش بیشتر به صورت کلاس زنده در «کلاس خصوصی آنلاین» ثبت نام کنید)

* با توجه به طرح ثبت نام شده ( طلایی یا نقره ای یا برنزی) دبیر هر هفته یک یا ۲ یا ۴ بار انلاین شده و سوالات را پاسخ خواهد داد.

* این امکان هم وجود دارد که با هماهنگی دبیر و دانش اموز در زمان یکسانی آنلاین شده تا رفع اشکال به صورت پرسش و ‌پاسخ باشد.

* هر جلسه حداکثر نیم ساعت خواهد بود.

 

در عکس های زیر مشاهده میکنید که دانش اموز ما سوالهای خود را فرستاده و دبیر از طریق عکس یا وویس این سوالات را جواب داده است.